2012. ápr. 21.

Egy Tiffany lámpa javítása 1.

Egyik kedves ismerősünknek van egy Tiffany lámpája. Sajnos egy házibuli alkalmával évekkel ezelőtt megsérült. Itt-ott eltört, elferdült. Nem tudták mit lehetne vele kezdeni, kidobni nem akarták, inkább próbálták úgy fordítani, hogy kevésbé látszódjon a hiba. Aztán belekezdtem a Tiffany-ba, és bekerültem a képbe. Már hosszabb ideje szó volt róla, esetleg megjavíthatnám. Kicsit féltem tőle, hiszen igazi Tiffany lámpát még nem készítettem, nem is fogtam a kezembe. Mit tudok majd vele kezdeni? Lehet hogy még rosszabb lesz? Viszont megfutamodni sem akartam, ezért gyűjtöttem a bátorságot, aztán amikor elég volt már belőle, azt mondtam: jöhet! Mi bajunk lehet? Elhozták, nézegettem és úgy ítéltem meg, sikerülhet.



 
Biztosat nem ígértem, itt hagyták, én meg nekiláttam...

1 megjegyzés:

  1. Hajrá :) ! Nagyon kíváncsi vagyok, hogy hogy sikerült, de biztos jól :)

    VálaszTörlés